در دنیای تجارت امروز، هیچ کسب و کاری بدون ارائه خدمات پشتیبانی مناسب به مشتریان، دوام نمیآورد. مشتریان، انتظار دارند خدمات پشتیبانی را به صورت رایگان و دائمی دریافت کنندواکثر سازمانها از عهده هزینههای پشتیبانی ۲۴ ساعته برنمیآیند. یک پایگاه دانش آنلاین میتواند ابزاری مناسب برای مدیریت فرآیندهای Help Desk باشد. این پایگاه، کتابخانهای حاوی اطلاعات لازم در مورد محصولات و خدمات ما خواهد بود که به شما کمک میکند برای حل نیازهایتان راهکارهای مناسب پیدا کنید. با ما باشید تا در مورد تکنولوژی ها و مدل و زیرساخت موردنیاز در ACS به شما اطلاعات بیشتری ارایه کنیم …